GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 is gemaakt in 162 maten, beginnend bij 205/40 R17 tot 315/30 R22.
2019
GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 is gelanceerden verving Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3.
2019
GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 is getest 5x (Gute-Fahrt,...) en won de Autobild 225/45 R17 test.
2020
GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 is getest 6x (Gute-Fahrt,...) en won de Gute-Fahrt 215/50 R18 test.
2021
GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 is getest 3x (Autozeitung,...) en won de Autozeitung 225/40 R18 test.
2022
GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 is getest 1x (Promobil)
2022
GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 werd vervangen door Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6
De GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 is een premium band van het topsegment die getest is door enkele van de meest gerespecteerde organisaties in Europa. De band is meerdere keren getest door de jaren heen, waarbij de vroegste test dateert uit 2019 en de laatste test werd uitgevoerd in 2022. In deze tests heeft de band consistent zeer goed gepresteerd, met een algemene beoordeling van 94% gebaseerd op de testresultaten. De band behaalde zijn beste resultaten in de Autozeitung Zomerbandentest 2021, waar hij tot testwinnaar werd gekroond in de maat 225/40 R18 en uitblonk in de disciplines Aquaplaning-cross en Nat remmen. De grootste verbetering werd behaald in de Autobild Zomerbandentest 2019, waar de band als eerste eindigde van de 53 geteste banden en uitstekende resultaten behaalde in de disciplines Aquaplaning-cross en kilometerstand. De band heeft meerdere tests gewonnen, waaronder de Autozeitung Zomerbandentest 2021 en de Autobild Zomerbandentest 2019, en werd beoordeeld als voorbeeldig, zeer goed of goed in de rest van de tests. Kortom, de GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 is een uitstekende keuze voor bestuurders die op zoek zijn naar betrouwbare, hoog presterende banden.
Alle bandentesten waar GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 te zien was:
Naam | Nat | Droog | Impact op het milieu | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Beste waarden in test | 7,3 | 7,7 | 5,9 | ||||
GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 | 7,9 | 8,4 | 5,9 | ||||
Toon testgegevens |
Naam | Puntentotaal | Nat | Droog | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Beste waarden in test | 92 | 93 | 93 | ||||
GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 | 92 | 93 | 92 | ||||
Toon testgegevens |
Naam |
---|
GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 |
Naam | Puntentotaal | Nat | Droog | Impact op het milieu | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Beste waarden in test | 9,1 | 5,7 | 5,7 | 6,3 | |||
GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 | 8,5 | 9 | 8,4 | 7,7 | |||
Toon testgegevens |
Naam | Nat | Droog | Gebruikskosten | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Beste waarden in test | 1 | 1- | 1 | ||||
GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 | 1- | 2+ | 1 | ||||
Toon testgegevens |
Naam | Nat | Droog | Rolweerstand | Lawaai | Soelaas | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Beste waarden in test | 1.1 | 1 | 1 | 2 | 2 | ||
GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 | 1.1 | 1 | 3 | 2 | 2 | ||
Toon testgegevens |
Naam | Stoppen van de afstand bij droogte | Stopplaats op nat wegdek | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Beste waarden in test | 32,1 | 28,7 | |||||
GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 | 33,2 | 30,8 | |||||
Toon testgegevens |
Naam | Nat | Droog | Lawaai | Verslijten | Brandstofverbruik | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Beste waarden in test | 1,7 | 1,3 | 2,8 | 2,0 | 1,6 | ||
GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 | 2,3 | 1,7 | 3,1 | 2,0 | 1,9 | ||
Toon testgegevens |
Naam | Nat | Droog | Rolweerstand | Lawaai | Soelaas | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Beste waarden in test | 9,4 | 9,3 | 10 | 10 | 10 | ||
GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 | 9,4 | 9,2 | 6 | 10 | 10 | ||
Toon testgegevens |
Naam | Puntentotaal | Nat | Droog | Rolweerstand | Lawaai | Brandstofverbruik | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Beste waarden in test | 91 | 21 | 10 | 2 | 2 | 6 | |
GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 | 88 | 55 | 18 | 3 | 4 | 8 | |
Toon testgegevens |
Naam | Stoppen van de afstand bij droogte | Stopplaats op nat wegdek | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Beste waarden in test | 34,2 | 28,7 | |||||
GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 | 34,7 | 28,8 | |||||
Toon testgegevens |
Naam | Nat | Droog | Gebruikskosten | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Beste waarden in test | 1 | 1 | 1 | ||||
GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 | 1- | 2+ | 1 | ||||
Toon testgegevens |
Naam | Nat | Droog | Offroad | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Beste waarden in test | 1- | 2+ | 2+ | ||||
GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 | 1- | 2+ | 2+ | ||||
Toon testgegevens |
Naam | Nat | Droog | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Beste waarden in test | 1- | 1- | |||||
GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 | 1- | 2+ | |||||
Toon testgegevens |
100% (8x) | 90% (1x) | 85% (2x) | |||
---|---|---|---|---|---|
Testwinnaar | Voorbeeldig | Zeer goed | Zeer goed- | Geadviseerd | Fijn |
2x | 4x | 2x | 1x | 1x | 1x |
R17 | R18 | R19 |
---|---|---|
95% (3x) | 96.4% (7x) | 100% (1x) |
225/xx Rxx | 235/xx Rxx | 245/xx Rxx | 255/xx Rxx |
---|---|---|---|
96.4% (7x) | 85% (1x) | 100% (2x) | 100% (1x) |
GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 is gemaakt in Slovenië/Duitsland.
Ja, deze band is ook gemaakt in suv maten.